Thursday, October 27, 2016

Forex Blog Price Action

Leer Forex Gebruik Prys Aksie Ek glo dat slim handelaars, wat wil om te slaag in Forex prys aksie moet bemeester, en hulle handel sielkunde. Prys aksie is die maklikste manier om forex te leer, en handel sielkunde sal verseker dat jy handel op die regte manier. Vergeet behulp verwarrend aanwysers. Vergeet om bekommerd te wees oor elke handel. Vergeet van die handel sonder 'n plan. As jy wil Forex leer op die regte manier, kan ek jou help. Neem 'n paar prys aksie handel hierdie week Sluit my weeklikse nuusbrief aan my jongste prys aksie analise en my handel wenke te kry. Bemeester jou handel sielkunde, jou handel vertroue te bou, en neem 'n paar ambagte met my. Wat is jy wag vir Waar om te begin. Jy wil om te leer Forex, maar jy don t weet waar om te begin. Wel, ek bedoel forex4noobs om jou van die basiese dinge reg deur tot gevorderde prys aksie handel. Ek dek ook handel sielkunde, en geldbestuur. So kan jy alles wat jy nodig het om oor Forex hier leer. Hier vind u 'n stap-vir-stap gids kan sien. Hierdie gids sal jou deur forex4noobs, en kry wat jy begin op jou reis na forex leer. Stap 1: Die Basics As jy wil om te leer Forex, Die Forex Onderwys Akademie is jou eerste stap in die leerproses proccess. In teenstelling met ander, ek don t mors jou tyd met nuttelose Forex basiese beginsels, ek het net julle leer wat nodig het om te weet. Stap 2: Trading Plan Voordat jy begin handel lewe, jy 'n goeie makelaar, en 'n goeie handel plan nodig. In die gratis video-kursus leer ek jou hoe om die regte makelaar te vind, en hoe om 'n stewige handel en geld Management plan te maak. Stap 3: Trading Strategie My prys aksie handel strategie sal jy gevorderde prys aksie tegnieke te leer. Soos ek hierbo gesê het, het ek te glo dat die nuwe handelaars prys aksie moet bemeester, so ek deel my strategie saam met jou. Stap 4: Forex Blog Weeklikse prys aksie analise, meer as 20 uur van aangeteken Forex webinars, handel sielkunde, en wenke. Jy sal dit alles vind op my Forex blog. Ek is blogging vir agt jaar, so daar is baie om te gaan deur Nick B se Forex blog Hier is van Nick B se Forex blog, sodat jy kan prys Aksie gebruik om pitte konsekwent te maak op enige geldeenheid paar. Vandag lyk nog 'n opwindende dag vir prys aksie handel. Ons het vier Opstellings vorm op USD / CAD, AUD / JPY, EUR / JPY, en USD / JPY. Die dollar / CAD een amper veroorsaak gedurende die opname van hierdie analise, het dit teruggetrek n bietjie nou, maar hierdie opstelling kan baie gou sneller, so kyk na die ontleding vinnig en check USD / CAD. Die AUD / JPY kort lyk na die beste van die JPY paar setups Ek gepos word. Ek sal die monitering van die JPY ambagte baie nou in die komende uur. Lees verder UPDATE 2: AUD / USD is die vorming van 'n baie sterk kort opstel oor die 6hr grafiek. Dit is nie 'n stel in klip handel setup, die kers nog te sluit, sodat niks kan gebeur. UPDATE 1: soos soms gebeur, onverwagte nuwe uit Japan het 'n impak op die JPY en die dollar het, so drie van hierdie setups is gekanselleer voordat hulle kan aanleiding gee. Een opstel is steeds op soek sterk al is, en dit is AUD / NZD. Lees verder Sal ek bly handel deur Brexit Die manier Brexit gegaan sal waarskynlik voortgaan om 'n impak die Forex mark vir maande. Van wat David Cameron het gesê hy het geen voorneme van verwek artikel 50, en hy het die las op die volgende premier geslaag. Dit beteken ons is onwaarskynlik dat 'n resolusie om Brexit sien vir 'n ander 3-6 maande. So, wat moet ek doen Gee die handel vir die res van vanjaar verder lees Sukkel jy om te weet wanneer om 'n handelsmerk Wel dan is jy reeds weet dat die vind van 'n groot handel setup is nie genoeg gaan. Nadat jy die handel te vind, moet jy om uit te vind waar om te gaan. En dit kan moeilik wees as jy die handel te vroeg te gaan, jy kan spring in 'n valse beweeg. As jy die handel te laat inskryf, jy mis nie uit op 'n baie pitte. Hier is 'n voorbeeld: Ek en Bob wil kort op euro / dollar aan te gaan, Lees verder Jammer, maar vandag het ons 'n groot soek handel setup vorming op euro / dollar en 'n gemiddelde opstel vorming op NZD / USD. Twee van gisters setups veroorsaak, EUR / JPY kort en USD / CAD kort. Ek aangegaan EUR / JPY, maar dit is nie van plan so goed soos ek sou wou hê, ek is nie al sluit uit. Vir gedetailleerde inligting oor hierdie setups en gister handel, Lees verder In vandag se prys aksie analise ek sien vier potensiële handel setups. Uit die vier setups, EUR / JPY lyk na die sterkste wees. Prys is stol swaar op die 124,50 weerstand gebied, en dit lyk soos 'n kort handel die vorming van. Ten tyde van die skryf van hierdie, daar is nog 'n paar uur tot kers naby. Maar as dit sluit soortgelyk aan hoe dit lyk tog, ek sal waarskynlik hierdie handel te neem. Ons het ook 'n opstel vorming op AUD / JPY, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien twee moontlike setups op GBP / USD en USD / JPY. Dit is nog te vroeg om 'n inskrywing te beplan, te stop, of rig op een van hierdie pare. Maar ek sal die monitering van elk van hierdie pare nou vir die res van die dag. Hoe om handel te dryf My Strategie vir die mees volledige uiteensetting van my vrye strategie, en vir 'n baie deur verduideliking van die prys aksie, check out my vry Drie Dag Blitz webinar reeks. Lees verder ek afgebyt meer as wat ek hier kan kou. Forex4noobs het soveel in die laaste jaar dat die reaksie op hierdie pos my verras gegroei. Ek sal my belofte om te lees en te antwoord op almal Na die onlangse driedaagse prys aksie Blitz webinars ek gehou, forex4noobs het opgeblaas hou. Dit het talle nuwe handelaars het aan die werf, en ek het 'n baie e-pos ontvang van sukkel handelaars vra vir advies. Lees verder In vandag Vandag het ons 'n potensiële kort vorm op die EUR / JPY 12u grafiek. Ons het nog meer as 6 uur totdat die 12u kers sluit, sodat hierdie opstelling is nie in klip. In vandag se prys Aksie ontleding, ek afbreekpunte die potensiaal EUR / JPY kort, en verduidelik hoe ek dit kan handel. Ek 'n bietjie praat ook oor die verlies van strepe, hoe lank is 'n normale verloor streep Indien u freak uit as jy verloor vier ambagte in 'n ry Lees verder Jammer ouens, ek weet dit het 'n paar weke sedert ek my analise gedoen het. Ek het baie besig die afgelope tyd, tussen die drie dag webinar reeks, en die bestuur van die gevorderde kursus forum, vind ek dit moeilik om 'n paar video's te maak elke week se ontleding maak vir die laaste paar weke, want vandag het ons twee moontlike setups Wil jy weet hoe om hierdie prys aksie analise sit om te gebruik as jy nie die drie Dag prys Aksie Blitz is voltooi, en dit het die beste jaar ooit Sjoe, dit was 'n prettige drie dae vir my, en terwyl daar is 'n paar spanningsvolle punte, Ek het regtig geniet die aanbieding van die webinars en deel van my prys Aksie tegnieke. Voordat jy 'n skakel na die opnames Ek wil twee baie belangrike aankondigings In vandag Gratis Forex Webinars maak Kom Up Wil jy meer oor hoe ek handel Begin op 1 Maart 2016, om 18:00 GMT weet, sal ek hou van 'n reeks van gratis webinars. In die webinars sal Ek jou neem deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, Lees verder In vandag se 1: 2 risiko / beloning verhouding vir my. Het jy die handel te neem As jy het, onder reageer en laat my weet hoe dit gegaan het vir jou. Vandag is daar drie moontlike ambagte vorming. USD / JPY sit op die 114,00 ondersteuning gebied, as besluiteloosheid vorms naby dié vlak op die die 12 uur of daaglikse skedule, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien 'n paar potensiële handel setups. Die mooiste van al drie setups is die euro / dollar kort opstel. Hierdie opset kan binnekort sneller so Checkout die ontleding en kyk of die handel pas in jou handel plan. Forex Webinar kom in die Drie Dag Prys Aksie Blitz Ek sal jou deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, en ek sal 'n paar vakke op elk van daardie dae te dek. Lees verder lyk dit 'n opwindende dag vir prys aksie handel kan wees. Ons het 'n sterk potensiaal vir terugskrywings te vorm op GBP / USD, EUR / USD, NZD / USD, en USD / JPY. Al hierdie pare is óf op 'n ondersteuning en weerstand gebied, of baie naby aan die vergadering een. NZD / USD en USD / JPY veral kyk voorbereide vir ommekeer ambagte vir vorm. Beteken dit ons sal terugskrywings sien Nee, beslis nie. Maar dit is beslis pare wat jy wil monitor vandag. Lees verder Prys aksie handel is nie altyd pret en opwindend. Vroeg in die week dinge kan stadig wees as wat dit neem gewoonlik 'n paar dae vir 'n goeie setups te vorm. Dit beteken dat Dinsdag een van die stilste dae van die week vir my kan wees, en dit Dinsdag is geen uitsondering nie. Maar, het ek altyd my bes probeer om die realistiese kant van die saak te wys, so hieronder is 'n paar realistiese ontleding. Daar is slegs 'n paar interessante dinge gebeur. Lees verder Jy kan t wen hulle almal druktyd ek gesien hoe 'n potensiële opstel vorming op GBP / JPY. Die opstel lyk nie verbasend nie, maar dit het 'n baie punte in sy guns. So, ek het gebly totdat 03:00 my tyd om die handel te neem, ek weet nie normaalweg te bly laat vir ambagte, maar ek het gevoel asof die neem van hierdie een. Dit is waar die video hieronder begin. Ek aangegaan kort op GBP / JPY op 169,57, met 'n teiken op 167,15, Lees verder In vandag t veel aan die gang vandag, sodat my analise is 'n bietjie vervelig. Ek het my analise video in elk geval gepos. Hierdie manier waarop jy my eenvoudige proses kan sien deursyfer my kaarte en soek na setups. Laaste weke leef prys aksie handel Nou vir iets 'n bietjie meer interessant. In geval jy dit gemis het, verlede Vrydag het ek 'n lewendige handel video gedeel, Lees verder Het jy die AUD / USD prys aksie omkeer handel Ek het hierdie week op Woensdae ontleding ek raakgesien twee moontlike terugskrywing ambagte, een op AUD / USD vang, en die ander op USD / CAD. Die dollar / CAD handel is die vorming van 'n twyfelagtige weerstand gebied, so ek oorgeslaan dit Hallo Prys Aksie Handelaars. Gister het die AUD / NZD breek die vlak 1,12 en bereik November 2013 'n hoë. Die paar hou klim sedert die begin van die jaar, wanneer dit die 8-jaar laagtepunt aangeraak op 1,04900. Aan die positiewe kant, kan weerstand te vinde op die vlak 1,13. Aan die negatiewe kant, steun lê by die 1.12 vlak (nadeel) en verder af in die vlak 1,1120. Dit is al vir vandag As jy wil hou lees my in - diepte vooruitsigte van die mark wat jy kan toegang tot my premie forex sein diens en wees deel van my professionele gemeenskap en dan 'n ware prys aksie handelaar te teken op hereforexnaked Kry Naked Kry wins vanuit 'n gegewe handelaar REAL HANDELAARS Luigi Bazzarelli. Professionele handelaar lid van HereForexNaked Hallo Prys Aksie Handelaars. Verlede week het die dollar / CAD het ná die hertoets van die vlak 1,09800. Donderdag die Loonie gevorm n Binne Kers gevolg deur 'n geteister Pin Bar. As ons kyk na die prys aksie. die paar verwerp stewig die 1,08250 vlak na 'n dag van besluiteloosheid. Daarbenewens het die 200 eenvoudige bewegende gemiddelde handhaaf 'n sterk bullish helling. 'N tempo van die pen se hoë kon 'n geleentheid vir 'n koop wees. Hou in gedagte, maar dat daar die Bank van Kanada rentekoersbesluit volgende Woensdag sal wees. Dit is al vir vandag As jy wil hou lees my in - diepte vooruitsigte van die mark wat jy kan toegang tot my premie forex sein diens en wees deel van my professionele gemeenskap en dan 'n ware prys aksie handelaar te teken op hereforexnaked Kry Naked Kry wins vanuit 'n gegewe handelaar REAL HANDELAARS Luigi Bazzarelli. Professionele handelaar lid van HereForexNaked Dit is my einde van week Forex Analise Video: Het jy 'n groot naweek Luigi Bazzarelli. Professionele handelaar lid van HereForexNaked Hallo Prys Aksie Handelaars. Silwer hou val onder sy 21 EMO. Gister het die metaal verwerp die bewegende gemiddelde plus die 19,73 vlak vorming van 'n lomp Pin Bar. Vandag is die prys aksie 'n Binne Kers gevorm. Sodra die mark trending die kans is dat dit sal voortgaan om tendens. Maar wag vir die Binne Kers se lae om skipbreuk voor die oorweging van kort posisies. Dit is al vir vandag As jy wil hou lees my in - diepte vooruitsigte van die mark wat jy kan toegang tot my premie forex sein diens en wees deel van my professionele gemeenskap en dan 'n ware prys aksie handelaar te teken op hereforexnaked Kry Naked Kry wins vanuit 'n gegewe handelaar REAL HANDELAARS Luigi Bazzarelli. Professionele handelaar lid van HereForexNaked Dit is my einde van week Forex Analise Video: Het jy 'n groot naweek Luigi Bazzarelli. Professionele handelaar lid van HereForexNaked


No comments:

Post a Comment