Friday, September 9, 2016

Forex Trader Desktop

Trading Platforms Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 FXCM Inc. n openbaar verhandelde maatskappy wat op die New York Aandelebeurs (NYSE: FXCM), is 'n houermaatskappy en sy enigste bate is 'n beherende ekwiteitsbelang in FXCM Holdings, LLC. Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n direkte bedryfstelsel filiaal van FXCM Holdings, LLC. Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na FXCM Inc en sy gekonsolideerde filiale, insluitend FXCM Holdings, LLC en Forex Kapitaalmarkte, LLC. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in die Commodity Exchange Act 1 (a) (12). Kopiereg 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA Onderhoud met Forex Trader Leslie Stayton Naam: Leslie Stayton Beroep: Prof. Forex handelaar ligging: Dallas, VSA Hoe lank het jy al handel geldeenhede Ek is die handel geldeenhede 4,5 jaar nou. Wat is jou handel ervaring, voor die handel die Forex mark Ek het nog nooit voor verhandel enige finansiële markte, forex was my eerste handel ervaring. Het jy handel forex vir 'n lewe Ja, dit is my voltydse werk vir 2 jaar. Het jy geld maak geldeenhede ek t winsgewend te wees, ek blaas twee 10,000 rekeninge Wat is jou gemiddelde opbrengs / maand vir die afgelope 12 maande Kan jy beskryf jou werkstasie setup 2 19 platskerm monitor Hp xw9400 Workstation Windows XP Home weergawe Wat kartering diens gebruik jy ek gebruik FXtrek Intellicharts. (Koste 100 / maand) Wat is jou gunsteling munt pare te GBP / USD en EUR / USD Wat is jou gunsteling handel sessies Euro en NY handel sessies Hoeveel ure / dag spandeer jy valuta handel Beskryf jou beste handel, wat geldeenheid paar verhandel , waarom jy dit geplaas word, en hoeveel wins het jy gemaak. Ek sal nooit vergeet nie, dit was tydens 'n NFP verslag, die nuus uitgekom en die euro / dollar is om af te gaan 70 pitte in 'n paar sekondes op my kaarte, my makelaar se aanhalings het 'n soort van die vertraging en ek kon 25 standaard baie 70 betree pitte hoër as die werklike aanhaling, na 'n paar sekondes, my makelaar verander aanhalings en ek was op 70 pitte. Enige manier, ek het daardie bedryf vir 'n 185 pit wins in 15 min gesluit en dit het my laat 46250. Ek was baie tevrede met wat gevolg Wat was jou grootste fout ooit blaas my eerste 2 rekeninge .. Wat is jou huidige rekening grootte Wanneer die plasing van 'n handelsmerk, gebruik jy tegniese ontleding, fundamentele analise, of 'n kombinasie van beide ek m op soek na breek outs Wat tydraamwerk s kyk jy 1 min, 5 min, 15 min, 60 min en 'n daaglikse skedule. Die meeste van die tye, man ek handel van die 5 min grafiek. Wat is jou geld bestuur reëls wanneer die handel forex Hoe kan jy beheer van risiko My stop verlies is altyd ingestel op 20 pitte vir euro / dollar en 30 pitte vir GBP / USD (ingesluit is die verspreiding). Ek sal nooit waag meer as 1,5 van my totale ekwiteit op 1 enkele handel Wanneer die handel kom nie uitwerk binne 20 minute, sal ek dit toe te maak. Hoe lank dink jy is geneig om 'n handelsmerk te hou 5 tot 20 minute Watter lesse het jy geleer wat gehelp het om jou te vind winsgewende bedrywe, en hou verliese relatief klein Wees geduldig en wag vir 'n hoë waarskynlikheid setups, 'n behoorlike inskrywing is 85 van 'n wen-handel. NOOIT verbreed jou stop verlies en Don t wees te gulsig Wat voel jy as 'n valuta handelaar wat nuwe handelaars moet fokus op leer hoe om handel te dryf (kursusse, mentor.), Kry gedissiplineerde en bepaal watter tipe van handel styl pas jou persoonlikheid, wat kan scalping, dag handel, swaai handel of posisie handel. Leer 'n paar suksesvolle patrone wat winsgewende resultate oplewer en hou daarby. Don t vergeet om 'n goeie werkende rekenaar persoonlik, sou ek 'n desktop PC beveel met 2 plat skerms en nie 'n klein skootrekenaar, ek nog steeds wonder hoe mense kan handel van daardie .. Wat aanwysers het jy die meeste nuttig gevind soos Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI, ens Ek don t gebruik aanwysers omdat die meeste van hulle agter bly. Ek gebruik fundamentele ontleding en voorraad patrone (kyk vir breakouts) Van wat jy tot dusver oor die handel die FX mark geleer, wat veranderinge kan jy maak in die toekoms sal ek don t voel die behoefte om iets te verander, want ek maak goeie geld forex. Laaste Forex Onderhoude Onderhoud met die Hoof van Handel op HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko is die Hoof van Handel op HiWayFX en is verantwoordelik vir die bestuur van die uitvoering en die oordrag van die kliënt bestellings en het 'n setel in die Risikobestuurskomitee. Hy het ook 'n rol in te lig en die opvoeding van ons kliënte met sy navorsing en deskundige analise van die valuta-markte. J. P. Morgan se Jamie Dimon s het skielik 'n hele vrag van die eier op sy gesig Ons don t geen regulasie nodig. Ons don t geen Fed beheer nodig, opined Jamie Dimon, nie te lank gelede hah hierdie soort herinner my oor die opening van lyne na Pink Floyd se klassieke album, baksteen in die muur. Tyd om te stop Bashing Bankiers waarskynlik nie Ek Sê Net meer as 'n jaar gelede, in werklikheid in Januarie verlede jaar Bob Diamond, die Amerikaanse burger, uitvoerende hoof van Barclays Bank, en die Verenigde Koninkryk se hoogste betaalde bankier het gesê, in Londen Dit was tyd om te stop bashing die bankiers , tydens 'n braai sessie voor 'n Britse Gekose Komitee van LP se. Vind 'n forex makelaar Brexit: Verenigde Koninkryk stemme op FXCM 'n leidende Smeer Bet, CFD, en Forex verskaffer wat FXCM FXCM Inc. (NYSE: FXCM) is 'n toonaangewende verskaffer van forex, CFD handel, verspreiding verbintenis en verwante dienste. FXCM Ltd het sy hoofkwartier in Londen met kundige professionele mense wat bied uitnemende diens rondom die klok. Ons is gereeld in die Verenigde Koninkryk en verskeie ander jurisdiksies regoor die wêreld. FXCM bied 'n vinnige en betroubare uitvoering op ons bekroonde platform, MT4 en ander spesiale platforms. Of jy nuut is tot aanlyn handel is of ondervinding handel en belegging, FXCM het pas tipes en dienste rekening vir alle vlakke van die kleinhandel handelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn handel ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Bekroonde kliënt diens en betroubaarheid Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta en CFD markte, met 24/7 kliëntediens. FXCM se betroubare uitvoering enjins te hanteer 'n gemiddeld 550000 ambagte (25600000000 in volume) elke dag oor ons kleinhandel en institusionele kliënte. Vind die FXCM voordeel. 1 In sommige gevalle, verantwoordelik vir kliënte van sekere tussengangers is onderhewig aan 'n opmaak. FXCM kliënt Trading Statistieke Mei 2015 ir. fxcm. Versprei is, kan daar gevalle wees wanneer marktoestande veroorsaak versprei om uit te brei ver buite die hier vertoon versprei. Geadverteerde versprei kommissies van toepassing op Standaard rekeninge. Sommige rekeninge, soos Mini Rekeninge en dié vir kliënte van sekere tussengangers, is onderhewig aan 'n opmaak. Rekeninge stel om 'n kommissie struktuur sal gehef word in die geldeenheid benaming van die rekening. bo die syfers word verskaf vir inligting doeleindes en is nie bedoel vir doeleindes van handeldryf of advies. FXCM is nie aanspreeklik wees vir enige inligting foute, onvolledigheid, of vertragings, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid van inligting hierin vervat. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 18 CFD instrumente en 21 munt pare, en 'n standaard te handel lessenaar uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Mini rekeninge met aandele minder as 10.000 eej het 400: 1 forex hefboom tussen 10.000 en 20.000, het 200: 1 meer as 20,000, het 100: 1 hefboom en geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Oor FXCM Popular Platforms


No comments:

Post a Comment